"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ" ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Τζιμπρίλ Σισέ Η Ελλάδα τελειώνει για μένα

Υπό αυτές τις συνθήκες, αυτοί είναι οι τελευταίοι μου μήνες στην Ελλάδα

Σήμερα είδαμε ποια ήταν η καλύτερη ομάδα. Και εγώ το γνωρίζω και η ομάδα μου και εσείς. Όλοι ξέρετε πως το δεύτερο γκολ ήταν έγκυρο. Όπως ξέρετε πως το δεύτερο του Ολυμπιακού δεν ήταν έγκυρο
 Θα μιλήσω προσωπικά γιατί πονάει η καρδιά μου. Όταν ήρθα εδώ, ήρθα για να παίξω ποδόσφαιρο. Και όχι να ασχολούμαι με τον διαιτητή,


Και αυτή είναι η δεύτερη φορά. Αυτό τον αγώνα έπρεπε να τον κερδίσουμε και τον κερδίσαμε. Υπήρχε όμως ένας άνθρωπος που δεν ήθελε.


Αρκετά όμως είναι αρκετά. Θα πάρω τις αποφάσεις μου, αλλά πραγματικά είμαι ως εδώ. Και πραγματικά εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία, γιατί υπό αυτές τις συνθήκες, αυτοί είναι οι τελευταίοι μου μήνες στην Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου